Головна > Гарантії
Ви можете бути впенені в якості наданих у разі необхідності послуг ремонту та/або сервісного обслуговування.На всю придбану в нашому магазині техніку поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". Однак, звертаємо вашу увагу:
У яких випадках гарантійні зобов'язання не поширюються
● використання обладнання не за призначенням;● невірна або недбала експлуатація товару, транспортування, порушення умов і правил експлуатації, в тому числі в результаті впливу високих або низьких температур, електромагнітного випромінювання, високої вологості, запиленості і т.д.;● потрапляння всередину корпусу рідини, комах та інших сторонніх речовин, істот і предметів;● механічне пошкодження обладнання;● несанкціоноване тестування або ремонт, а також спроби зміни конструкції обладнання, «в тому числі не уповноваженою особою або організацією»;● відсутність оригінальної упаковки та/або чека, що підтверджує придбання товару в магазині IDaYa.
Відсутність зазначених вище порушень та можливість гарантійного ремонту, остаточно визначається сервісним центром тільки після діагностики обладнання.
Гарантія не буде виконана у наступних випадках
● пристрій було відкрито, модифіковано або відремонтовано особою, яка не є представником СЦ, якщо прилад відремонтовано з використанням несанкціонованих запасних частин;● змінилося функціональне призначення пристрою або компонента;● пристрій піддавався впливу зовнішніх факторів (наприклад, корозія, окислення і ін.) Або пристрій знаходився поза дозволеним виробником діапазону температури, вологості та ін., який вказаний в технічній специфікації або на нього проливалася їжа або рідина, якщо на нього виливали хімічні речовини ;● пристрій передано в СЦ не в повній комплектації, а саме без коробки і гарантійного талона.
Як отримати замовлення?
[ 01 ]. Товар можна отримати на обраній при оформленні замовлення точці видачі. Для цього зверніться до консультантів магазину, повідомте номер замовлення та оплатіть покупку.
[ 02 ]. При отриманні товару у відділенні Нової Пошти необхідно мати при собі документ, що підтверджує особу, та повідомити номер накладної.
Переконливе прохання перевіряти комплектність та цілісність товару під час отримання його у відділенні.
Гарантійне обслуговування
У разі, якщо товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися в магазин, в якому ви придбали цей пристрій або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнити по тел. +38 (073) 713 - 17 - 17 (пн-пт з 9.00-20.00, дзвінки по території України зі стаціонарних і мобільних телефонів безкоштовні).
Ми в соціальних мережах
IDaYa пропонує широкий вибір аксесуарів для гаджетів. Ми цінуємо комфорт і мобільність, віримо в технології, які роблять життя зручнішим, і прагнемо надавати рішення, що відповідають вашим потребам.
Меню
Працюємо щодня: Пн-Пт: 9:00 - 20:00 Сб-Нд: 9:00 - 19:00
Контактна інформація
м. Київ, Хрещатик 7/11 офіс 628
IDaYa © 2025